Послуги

Remont multizonalnih system VRV VRF

Ремонт мультизональних систем VRV VRF

Сервісний центр "Клімат Центр" професійно, оперативно, здійснить ремонт мультизональних систем, ремонтуємо поломки, як у внутрішніх, так і зовнішніх блоках.

Особлива увага при ремонті приділяється діагностиці обладнання, пошук несправності в мультизональній системі може в рази перевищувати процес ремонту (за часом), викликано це через те, що в основному відсутній доступ до розподільних блоків управління.

Системи VRF\VRV є одними з найскладніших кліматичних систем, тому що мають у своєму складі безліч різноманітних внутрішніх блоків, у тому числі вони можуть вирішувати і проблему вентиляції приміщень, маючи у своєму комплексі можливість підключення блоків компактної припливно-витяжної установки. рекуперації тепла. Складність різновидів такого обладнання полягає ще й у тому, що частина внутрішніх блоків, які підключені до загального контуру магістралі фреонопроводу, можуть працювати одночасно як на обігрів так і в режимі охолодження (системи з теплоутилізацією тепла). Мультизональна система з утилізацією тепла, своєю чергою збільшує кількість та складність вузлів та агрегатів даної системи кондиціонування загалом. Операції з монтажу, пуско-налагодження та сервісно-технічного обслуговування чистки кондиціонерів такого обладнання, повинні виконуватися кваліфікованим персоналом відповідно до інструкцій які передбачені керівництвом заводу виробника, а експлуатація повинна суворо дотримуватися користувачами обладнання, оскільки якість та ресурс роботи цього обладнання безпосередньо залежить від цих факторів.

Визначення та усунення несправностей зводиться до кількох пунктів:

  1. Несправності, що виникли в електричній частині системи кондиціонування VRF\VRV. 
  2. Несправності, що виникли в холодильному контурі системи кондиціонування VRF\VRV. 
  3. Несправності, що виникли в системі відведення конденсату від внутрішніх блоків системи кондиціювання VRF\VRV. 

Несправності, що виникли в електричній частині системи кондиціонування VRF\VRV

Ту чи іншу несправність, що виникла в процесі експлуатації, в сучасних системах VRF\VRV, можна визначити за наявністю кодів помилок на дистанційному пульті (незалежно від провідної він або бездротової). У деяких VRF\VRV не завжди на пульт управління внутрішнім блоком виводяться код помилки, який виник у зовнішньому блоці, виводиться тільки інформація про несправність, що виникла в зовнішньому блоці. Наприклад код помилки який означає: «НЕСПРАВНІСТЬ ЗОВНІШНЬОГО БЛОКУ», тому в зовнішніх блоках існує ряд світлодіодів, які зазвичай мають два кольори: зелені і червоні, і вже по їх комбінації світіння або моргання встановлюється справжня причина несправності, яка призвела до відмови зовнішнього блоку VRF\ VRV системи.

Під час проведення сервісно-технічного обслуговування, як правило, перевіряються всі основні параметри роботи та індикації. При виявленні помилок виконується детальна діагностика відповідно до логічного ланцюжка для конкретного виду несправності. Помилки, які виникли і безпосередньо пов'язані з особливостями місцевої електричної мережі, як правило, усуваються шляхом вимикання та ввімкнення електроживлення (з дотриманням короткого інтервалу часу перед включенням). Помилки, які не знімаються таким шляхом, є активними та вимагають усунення самої причини, що призвела до їх появи.

Основною складовою при проведенні обслуговування електричної частини VRF\VRV є перевірка якості електричної мережі, а саме перевірка напруги, частоти, наявності всіх фаз електроживлення, а також правильності їх чергування, після чого проводиться перевірка робочих струмів електродвигунів вентиляторів та компресорів. Нові VRF\VRV мають у своєму складі в основному один або кілька інверторних та спіральних неінверторних компресорів, і залежно від навантаження та особливостей роботи мікроконтролером визначається їх циклічність роботи. У більшості випадків інверторний компресор є провідним в блоці, він перший запускається і за його допомогою регулюється продуктивність системи, тому при його несправності робота неінверторних компресорів, як правило, неможлива, і зовнішній блок VRF\VRV системи блокований в цілому. Інверторний компресор є найбільш складним та важливим вузлом VRF\VRV системи, тому перевірка його основних параметрів є невід'ємною частиною під час проведення ТО. При виникненні збоїв у його роботі необхідно перевіряти не тільки опір обмоток його імпульсного електродвигуна, частоту та робочий струм, а й саму плату інвертора, стан працездатності якої здійснюється за допомогою аналізатора інвертора.

Сучасні VRF\VRV системи кондиціонування обладнані безліччю датчиків, завдання яких полягає не тільки в контролі та вимірюванні поточних робочих параметрів, вони також відповідають за захисні функції обладнання в цілому. Якщо при проведенні обслуговування було встановлено, що під час експлуатації періодично трапляються збої через спрацювання того чи іншого датчика, то причиною не завжди може бути порушення будь-якого параметра, часто трапляється, що причиною зупинки VRF\VRV системи може бути несправність самого датчика. Для контролю та захисту використовуються в основному датчики двох типів – температурні та датчики тиску, є ще струмові (струмові рамки або котушки), які запобігають роботі електродвигунів вентиляторів або компресорів, коли значення споживаного струму електродвигуном перевищує граничне значення встановлене заводом виробником для цього вузла. Перевищення робочих струмів електродвигунів вентиляторів і компресорів відбувається тоді, коли заклинює вал вентилятора або ротора компресора, а також при перегріві обмоток статора електродвигуна.

Справність датчиків температури характеризується температурною характеристикою опору – для кожного датчика температури існує таблиця залежності його опору від поточної температури. При відхиленні значень опору датчика від його заводських параметрів говорить про його несправність або некоректну роботу.

Для контролю та вимірювання значень тисків всмоктування та нагнітання у VRF\VRV системах використовуються два види датчиків тиску – механічні та електронні, що не рідко дублюють один одного. Для встановлення справності датчиків тиску перевіряються робочі значення тиску всмоктування та нагнітання в холодильному контурі, при номінальних значеннях тисків обидва механічні датчики повинні бути замкненими, а електронні повинні видавати напругу в межах 1.5 – 3.0 В в межах певного часу з моменту включення компресора (значення напруги електронним датчиком можуть відрізнятися залежно від типу використовуваного електронного датчика тиску в системі VRF\VRV).

До досить поширених збоїв у роботі VRF\VRV систем відносяться і проблеми з друкованими платами як внутрішніх, так і зовнішніх блоків, причому

Несправності, що виникли в холодильному контурі системи кондиціонування VRF\VRV 

Визначення та діагностика стану роботи проводиться за вимірами робочих тисків всмоктування та нагнітання, а також різниці температур на вході та виході випарників внутрішніх блоків та конденсатора зовнішнього блоку. Часто дрібні несправності в холодильному контурі спричиняють інші - більш серйозні поломки, інколи ж і цілий комплекс поломок із різних джерел однієї системи VRF\VRV. Цими джерелами можуть бути блоки розподільники, рефнети, брейнч провайдери тощо, які, як правило, знаходяться у важкодоступних місцях, тому періодичне сервісно-технічне обслуговування такого роду обладнання дозволяє періодично стежити за їх станом.

Найбільш поширеною проблемою всіх VRF\VRV систем є витік холодоагенту, і це пов'язано не завжди з якістю обладнання, а в першу чергу з якістю виконання монтажних робіт. Через розгалужений контур фреонопроводів і безлічі пайок і стиків, існує велика ймовірність появи мікровитік фреону вже в процесі експлуатації, коли відбуваються температурні перепади в місцях з'єднання труб і рефнетів. Часто ці місця важко виявити через їх місцезнаходження в стельовому просторі, а встановити що система кондиціонування VRF\VRV не дозаправлена ​​на перших етапах важко, тому що інверторний компресор просто не буде розкручуватися на повну потужність, через недостатність холодоагенту, який визначається мікроконтролером за коштами витрати та електронного зважування. Датчики низького тиску не спрацюють через роботу інверторного компресора на малій частоті, відповідно ніяких помилок на пульті управління не буде, це відобразиться і на вимірюваннях тисків, які на перший погляд з'являться в нормі. Відповідно зовнішній блок VRF\VRV системи продовжуватиме працювати в «тихому» режимі, внутрішні блоки згодом будуть все гірше і гірше гріти і охолоджувати, і це відбуватиметься доти, доки кількість холодоагенту в системі не опуститься до критичного мінімуму, коли почнуть спрацьовувати датчики низького тиску. Тому при найменших погіршеннях роботи внутрішніх блоків у будь-якому з режимів роботи слід звернутися до кваліфікованого сервісного центру, тому що вже було сказано вище цей процес може тривати кілька місяців до повного випаровування фреону з контуру холодопостачання та моменту спрацьовування аварії.

Після усунення витоків у VRF\VRV системах необхідно в першу чергу провести випробування всього фреонового контуру на герметичність шляхом закачування в систему інертного газу, наприклад азоту під високим тиском. Це робиться в основному для визначення місць інших можливих витоків, які обов'язково будуть виявлятися навіть при незначному падінні тиску азоту в системі. Переконавшись у тому, що вся система герметична, необхідно видалити азот та провести процедуру вакуумування через обидва сервісні клапани рідинного та газового трубопроводу, попередньо перевіривши, що вони повністю відкриті. Якщо холодильний контур був розгерметезований тривалий час, то в нього могло потрапити повітря і волога, тому процес вакуумування повинен тривати більше звичайного, щоб уникнути залишків у системі неконденсованих газів (повітря) і вологи. Навіть не значна кількість вологи в холодоагенті, при її замерзанні, може призвести до утворення мікроскопічних частинок льоду, які закупорять соленоїдні та електронні клапани ТРВ, а також наявність вологи в системі призводить до підвищення кислотності олії, яка руйнує ізоляцію обмотки стартера компресорів. Після описаної вище процедури випробування системи на герметичність та вакуумування холодильного контуру необхідно провести заправку системи VRF\VRV холодоагентом. Кількість фреону визначається методом розрахунку, який здійснюється шляхом визначення обсягу системи фреонопроводів, залежно від їх довжин та діаметрів, плюс заводська кількість фреону у типорозмірі зовнішнього блоку VRF\VRV системи. На завершення проводиться тестування VRF\VRV системи та перевірка всіх робочих параметрів на відповідність заводським характеристикам.

Несправності, що виникли в системі відведення конденсату від внутрішніх блоків системи кондиціонування VRF\VRV.

В основному проблеми з відведенням конденсату виникають або відразу після монтажу внутрішніх блоків VRF\VRV систем, або після тривалої експлуатації, що становить кілька років. У першому випадку має місце порушення монтажу та прокладання дренажної системи, наприклад, відсутній необхідний ухил 1см. на кожен метр довжини дренажного трубопроводу, завужений діаметр, відсутній гідрозатвор, якщо використовується дренажний насос - висота підйому занадто завищена і т.д. Проблеми з дренажем, що виникли після тривалої експлуатації VRF\VRV систем, часто криються в повному засміченні центральних дренажних трубопроводів, до яких підключені всі дренажі внутрішніх блоків. Часто трапляється так, що при засміченні в кінцевій точці центрального дренажного трубопроводу, внутрішні блоки починають перекачувати воду, що відводиться один в одного, до тих пір, поки з самого нижнього не почне текти вода, причому іноді персонал це дивує тим, що цей блок зовсім був вимкнений.  

Викликати майстра

Ми працюємо з понеділка до п'ятниці з 09.00 до 18.00 без обіду.
Центральний офіс:
 тел: +38(044) 227-43-92
моб:+38(096) 257-24-27
Адреса: 03062 м. Київ: вул. Чистяківська, 2, оф.407
Email: climatbud@ukr.net
Сайт: climatbud-service.com.ua

Карта проїзду

map